13.3.99


rubriken är det jag lyssnar på och bilden mina nya naglar. tusan vad bra allting kändes helt plötsligt försöker mig på tyska läxan och ska senare träna.

jag har fått lite svar idag, fått förklarar mig och kunna ta till mig feedback. det är bättre än visa dagar då jag målar in mig och vägrar allting. idag var det en bra dag. känner mig lättare och skymtar ljuset om jag tittar över kanten av den mur jag tryggt gömt mig bakom den senaste tiden. dom senaste åren. allting tar tid för mig, jag måste vänja mig. jag rusar aldrig in i något utan att tänka om en miljon gånger. jag är sån. jag är osäker rädd att göra fel. men jag hoppas så innerlikt på det här. det kommer jag inte slluta med.


Kommentarer
Postat av: ellen

toksnyggt nagellack!

2009-12-10 @ 22:41:37
URL: http://ellennb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0