24 december

"Dopparedan' är nu här, de med dåliga framförhållning nu granen klär.
Snön har intagit vårt avlånga land , det tog våra hjärtan och satte det i bränd.
För första gången på länge kommer julen vara vit, och julmaten giva dig en god aptit.
Risgrynsgröt, skinka och spjäll. Detta må i förtäringsväg förgylla din kväll.
men skönmålar gör även Kalle Anka på televisionen, men för i år verkar Anna Anka tagit den tronen.
Hur som helst är det som idealiserar våralla paket under granen, detta sms är tillägnat dig, svanen.
Vad vore julen i all sin glans, om inte du min kära fanns.
God jul min vän, vi ses snart igen!"

Denna fina jul hälsning tog alla priser och höjde min dag. Det var självklart min fina Lisa som stod för den. Tack.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh, vad bra det känns att den tilltalade dig mitt hjärta. :) Du är guld värd. <3

2009-12-25 @ 12:38:06
URL: http://lisaelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0