o n s d a g

idag blev en sån där dag då humöret pendlat fram och tillbaka som ett pendeltåg. jag har inte riktigt haft koll på rätt och fel vilket har resulterat i allmänt flummande blandat med små panikattacker. trodde det var slut på sånt, det var sagt så.
har skrivit en bokrecension på en bok jag inte läst, på engelska. det var lagom svårt och jag ville verkligen inte. fick hjälp av moa. fina moa.
sen blev det fika på waynes med stjärnorna. efter det sprang jag och lisa runt på hm och hemköp. vi drak juice och käkade något som liknade bullar och smakade pizza. man kan kalla det gott. vänskapen. fina lisa.
nu har jag landat hemma efter träning. blir nästan rädd när jag tänker på i morgon, dag 4, då jag blir borta från 08.30 till ca 22.00. ingen hitt med match i gävle kanske. vem vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0