den 16;onde födelsdagen

Födelsdag med tradiotinellt firande med familj på morgonen. Super mysigt. Jag älskar min mamma och min syster. Jag älskar dom.

Åkte till skolan och mäskte redan på bussen att något var på gång då dom flästa stenhagarna i klassen tagit en tidigare buss. Kommer in på skolgården och möts av Matilda som står och skrattar och peckar på dörren in till skolan. Upptäcker då att det där sitter en bild på mig men texten "Grattis Agnea Gyllensvaan 9B! ". Överraskad kan man säga att jag blev, verkligen. När jag kommer in i skolan inser jag att det inte är den ända bild, utan hela skolan är i princip full med fula bilder på mig när jag allt från går i sjuan, festar och åker skidor på. Självklart var det Emilia, Julia, Moa, Malin och Rebeccas idé. Haha, jag älskar er tjejer och tack för att ni gjortde min födelsedag super !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0