nationellla

Tisdag och nationella prov, Svenska A. Jag mår illa. 80 minuters skrivtid, 15 sidor långt häfte och 22 frågor. Nu vet ni vad som väntar er 8;or. Men det gick trots allt helt okej, då jag faktist til och med han göra klart den sista frågan i siste minuten. På torsdag är det dags för uppsatsskrivande, tema Nattl Liv. Vad tusan kan väntas av en då, det återstår att se.

Trots denna början på dagen så tog den igen sig och slutade bra. På lunchen drak jag en drick Yalla och fick smaka semla som Lisa fick med sig hem från hennes uppsakatade jobb på Fågelsången. Mums och tack gumman för vändingen på dagen.



Sen var det några få lektioner kvar på dagen som avslutades med en och en halv timmar idrott med fotboll! Det var kul, trost att tekniken inte vill ge med sig på alls. Men jag inser nu att jag saknar fotbollen. Den börjar snart, men jag tvivlar strakt på om jag kommer hinna med den utanför innebandyn där jag tränar alla dagar i veckan. Vi får se hur det blir, men jag kommer satsa på fotbollen i sommar då innebandyn tar ett uppehåll.

Som avslutingen av dagen möte jag upp, som planerat Stella på stan. Som en liten överraskningn och ett plus för dagen befanns sig även Joel på standesgator och vi möte upp både han och Max. Trevligt. Det blev en fika på storken med massor utav Stellas pladrande ( det är uppskatat hjärtat ) och sen lite shoppning för Joels del.
Hem och träning.
Träning och hem. Där är jag nu, sitter och försöker plugga. Önska mig lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0