at home

Hemma från träningen som var rikgtig kul. Sådär kul att jag bara vill ut och springa på direkten trots att jag sitter i sängen med datorn i knät. Men springa är det bästa som finns för mig. Jag gör det när jag mår bra och när jag mår dåligt. Min mamma tror att jag är träningsberoände för det finns ingen värre än mitt humör när jag är sjukt och min kropp inte klara av att träna. Jag hatar det ! Ordet sjuk får mig att tänka på min stakars Joel som fortfarande inte mår så bra, men det blir bättre säger han. Sånt gillar man. Tillbaks till sprigningen. Jag tror att, eftersom jag har en halvtrimmes sovmorgon i morgon och ingen idrott så kanske jag tar en runda på morgonen. Nu att jag skriver det i bloggen betyder att jag måste göra det. Men det ska bli gjort.

Kom på att jag loavde dagen inköp, som inte var mycket alls och under 100 lappen.



Tröja - Gina ( rea ) 49 :-
Hårband - Monki 40 :-

( eftersom jag inte orkar bära runt på en systemkamera just nu och har tabbat bort min USB till min digitalkamera så ger jag er kassa mobil bilder. Men men, )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0