bara lite snabbt

Det snöar utanför fönstret och jag var helt iskall när jag kom inanför dörren för ett tag sen. Sprang förbi stan och kollade in en väska från Lindex, men jag tvekar. Det är inte alltid jag gör det.
Jag är trött i hela kroppen och när jag tänker på att det bara är måndag och jag har 8 träningspass framför mig innan det bilr helg gör mig bara ännu tröttare. Låter ju som en toppen vecka ...
Jag ska försöka blogg mer seriöst nu, när skolan och allting kommer igång. Men jag blir så ord tom. Finns ingen att skirva, inga ord att fästat på papper. När jag var liten var att skriva det bästa jag viste och jag var helt säker på att jag skulle bli journalist när jag blev äldre. I nul ägen tvekar jag på om jag ens vill gå den inriktningen på gymnasiet. Hur man förändras.

Nu ska jag göra lite te, någon gott att äta och börja plugga. Min hjärna försöker jobba på en krönika men självklart står det still. Vad ska man skriva om?

Vi ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0