bästa vän

Jag har skrivit en uppstas på engelskan, Good times and bad times. Jag skrev om hur jag tog med ur jobba perioder i livet och hur jag hanterade svårigheter. Den första person jag tänkte på då var bästa vän, min bästa vän. Som tidigare mamnsges hon som bästa vän i bloggen eftersom det är den bästa beskrivningen på henne.
Tillbaks till min uppstas. Självklart skrev jag om skilsmässan, och hur den hade påverkat mig. Hur jag tog mig genom det? Bästa vän. Jag tror inte hon förstår att hon faktist gjort så mycket som hon gjort för mig. Men bråket mellan oss och tårarna vi delat har fått mig att gå vidare. Ett ljus i min dimma och en ledstjärna i mörkert. Min lycka är total vid din sida.
Du är allt jag någonsin kan önska mig och jag hoppas att jag aldrig ska behöva stå utan dig.
Underbara älskade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0