bli frisk tack!

Jag kan inte klaga en halv sekund på min dag hitils, eftersom jag nu ligger hemma i min säng. Slutade halv 12, inställd svenska. Verkligen en skön start pån veckan.  Men jag har ju fortfarande att göra idag .Nu måste jag komma igång med min krönika, men jag är helt tom i huvudet och det ända jag vill göra just nu är att sätta mig på bussen och åka till Joel. Men han är ju som sagt sjuk så jag antar att det inte blir någon med det om jag ska hålla mig trä'ningsklar den här veckan också. Jag är helt enkelt tvungen att börja försöka fixa dendär krönikan...
Jag har ju ial någon roligt att se fram imot och det är ett stadsbesök lite senare på dagen, ska ta en fika med Stella och förhoppningsvis shoppa lite. Har ju trots alt fått new money från mamsen och papsen aldeles igår. Underbart.

Igår var jag väldigt nära på att lägga upp ett jätte arg inlägg menat åt dom två sistmämnda personerna. Men jag lät det stanna bland utkasten. Kanske var bra det, men jag var tvungen att få ut mina känslor efter nån timmes bråk med dom båda. Dety har inte varit mycket bråk alls på sistonde men igår bröt det ut för alla tre parter. Åh, jag hatar när det händer men jag kan inte häller stoppa mig själv från att bara störgråta och skrika. Jag är svag, för svag för allting, för det lilla som händer mig ...Jag ska vara bättre nu. För vem vill vara som mig, ingen nej ingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0