Ditriktslags sm i Lidköping

Nu sloknar bloggen för några dagar, eller bara till den 5 då jag återigen är i Uppsala. Nu, eller i morgon kl 12 åker vi i Distriktslagen pojkar 15 och flickor 15 till Lidköping för, ja som sagt , sm spel. Det kommer nog bli super kul, oc jag är rå taggad! Nu far jag till Lisa Elander min vän och stannar för natten, kanske släger in ett inläg från hennes Del som står i hallen. Vi ses när jag kommer hem, och jag hoppas att planerna håller i sig Stella?
Finns på mobilen hela helgen så ring bara !

Ni kanske hade missat, men inte jag, vilka som blev 2008 Hetaste Par?


I
nte alls svåt gissat att snyggingen Zac Erfon och sötnosen Vanessa Hudgens skulle ta den titeln. Och enligt mig stämmer det! Och avundsjuk är man minsan ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0