eftermiddag



Min eftermiddag har, som bilden visa innehållt faffe drickande, läsande av världens bästa bok och svenskaplugg. Jag har faktist funnit det relatift intressant att läsa flera sidor om dom svenska arbeterförfattarna som levde efter andra världskriget ... Okej, vem trodde på det där ? Nej ingen antar jag. Men jag har iaf tagit mig igenom det och har lite koll på hur det ligger till med dom fattiga stakrarna som det ända dom ville var att skriva. Men nu lämnar jag det för en stund.

Nu ska jag snart iväg til någon jag verkligen längtat efter, spinning på krafkällan! Jag är suupper duunder taggad ska ni vata folket! Det bästa som finns är uttmaningar och dethär är en för mig eftersom jag fann det relatift jobbigt förra gången. Men jag anser att det bara borde bli lättare efter en veckans hård träning. Jag hoppas på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0