första skoldagen

Tillbaks till skolan var det, tillbaks till pluggandet. Åh jag blir bara trött utav att tänka på det men jag antar att det bara är att stå ut. Nationella i matte, svenska och engelska är som vanligt inbokade men iår också i NO. Jag blev lite förvånad men det är ju bara på prov och jag har ju tots allt MVG i två av NO-ämnena så det hoppas jag inte blir så svårt. Tur att man slippar spanska iaf, där skulle det inte bli någon ba resultat för min del ...
NU har jag parkerat mig farmför datorna i min Åre-tröja ( varje gång jag har på mig den längtar jag extre mycket till åre-resan med pappa på sportlovet! ) och jag kommer nog bli sittandes här ett tag. Jag vill bara ha min egna bärbara dator som mamma lovat mig i 16:års present nu! Denna dator som jag sitter och bloggar från nu är inte mcyket att ha, den är så otroligt seg att jag inte vet vad jag ska ta vägen .

Vill skriva en hälsning till min vän Lisa som ligger i feber, krya på dig gumman så att du kan vara nörvarande på den stora segerfest som ska hållas i morgon och så att du är frisk på din egen stora 16:årsdag i morgon!



- du betyder otroligt mycket för mig vännen

Kommentarer
Postat av: lisae

haha, tack sötnos! , vilken fin liten bild du fick till ;D <3

2009-01-09 @ 09:53:13
URL: http://lisaelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0