god morgon

Känslan av SM GULD håller i sig, känns fortfarande lika underbart.
Det var otroligt skönt att få somna och vakna i sin egen säng, inte för att det var något att fel på Scandics sängar men ja borta bra men hemma bäst. Fast jag kan säga att jag saknar frukosten, för den var verkligen jätte god.
Idag blir det nog en att ta sig iväg till stan för att köpa ny toolbag och ett par nya skor. Skulle verkligen behövas.
Innan jag springer iväg och fixar min frukost så ska jag lägga upp lite bilder från helgen. Dom är från matchen möt Södermaland i gruppen. Matchen vann vi med 2-1 det gjorde att vi fick se deras tränare krypa , iförd bara rosa kalsonger , runt en pelare på hotellet. Alltid något ...

Amansa Armstrand har fått med sig en extra medium tröja, jag hade small. Är det någon mediumare som har fått med dig en small hem ?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0