god morgon

Jag vet inte vad som fick mig att vaka så tidigt idag, kanske för att jag är så sjukt hungrig eller för att jag väntar på joel. Vem vet?
Nu luktar det pankaka i mitt hus av någon anleding och jag tvivlar på att det är min syster som har ställt sig och stek men med hjälp av utslutningsmetoden är hon det ända alternativet eftersom min mamma är och jobbar. Jag förstår mig inte på min mamma ibalnd, hon jobbar ästan alla dagar i veckan och pluggar till psykolog på sidan av det. Jag är rädd för att hon inte ska klarar av det, inte orka eller hinna med. Skulle hon gå in i vägen vet jag inte vad jag gör ... Jag oroar mig kanske i onödan, men jag kan inte hjälpa det.

Aja, nu ska jag sätta på mig något och stoppa i mig något. Sen är det ju matchen idag också och jag är så taggad!

Vi ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0