idag har vi varit vanliga människor

Första måndagen iskolan för 2009. Måndagarna på Tunis är helt okej, ur tidsperspeltiv. Slutar 20 över ett. I lektionsväg är den också helt okej, bortsätt från spanskan.
Känner att man är tillbaks nu, tillbaks till vardagen då allt är uppdelat i rutor och dagarna kräver planering. Träningar matcher och nu måste man hålla reda på vilken dag det är. Det är bara att komma in i möstert igen, oh det jobbigaste är mornarna. Men nu är man en vanlig människa igen. Ingen sjusovanade tonåring utan en tanke på tid och planering. Jag längtar tills nästa lov.
För att glömma skolan ett tag tog jag med mig Emilia ner till stan för att kolla in Tshirt Store där jag ska köpa en tröja, men beslutsångesten stoppade mig. Behöver hjälp



Gillar den här, men jag vet ite . Vad tycker du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0