joel joel joel

Min lördag har varit bra, super bra ...
Först gick Joel upp jätte tidigt bara för att komma till mig. Hur gulligt som hälst ...
Sen var det ju match mot Stenhagen och det gick bra. Vinst med 7 - 3. Underbart, när man fick spela kanske 10 utvisningsminuter. 10 minuter mot oss. Usla dommare ...

Jag har också varit på uttagning för distrikslaget flickor 91, och gud vad ovärt det känndes. Finns inte en chans att
jag kommer med i det laget. Men jag gick ditt trots det och att jag var trött i hela kroppen så det känndes ju bra. Alltid bra med en extra träning.

I morgon åker jag till pappsen, och bor där en vecka. Efter allt som hänt mellan oss känns det så bra att jag kan bo där, jag behöver, som alla andra, min pappa. Nej han kanske inte varit den bästa alla stunder men jag tycker att han är värd en andra chans och jag har inte häller varit den bästa dottern i alla stunder. Jag hoppas bara att allting mellan oss löser sig innan jag blir för stor och flyttar ifrån honom helt ...




MIn dag har också spenderats med denna underbara människa Lisa. Henne fick jag bjuda på middag och det är ju alltid trevligt. Bilden är mycket oseriös och tagen i ett tillstånd där jag blir mycket kärleksfull och dagen efter bara stannar i mitt sinne med små korta minnessekvenser ... Jag tror ni vet vad jag menar ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0