min torsdag

Äntligen hemma!
Har landat här efter skola och träning. Som jag nämde var det ju spinning som stod på schemat och jälkar vad kul det var. Men jobbigt, eller om man ska se det från den positiva sidan så var det väligt givande. Och snygga ben får men ju iallfall! Som sagt var det på Kraftkällarn och jag kan rekomendara hela paketet! Jag har också några tips som kan vara bra att tänka på;

- Vattenflaska och handuk är ett måste.
- Ät innan, ordentligt.
- Klä dig så lätt som möjligt, ni förstår - inga stora tjöjor för det blir otroligt varmt!
- Tänk på att du tränar för din egen del, så ingen annan än du förlorar på om du fuskar...

Nu ska jag kila iväg, vi ses i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0