namnsdag efter träningen

Nu verkar min familj ha tittat ner i sina kalendrar och upptänk att dagens namn faktist är agnes! Kul att dom för en gång skulle mins det. Haha.

Jag sitter nu just hemkommen från skolan och tänker på gymnasievalet. Ska försöka fixa det i helgen så man har lite tid att ändra sig om det skulle vara väldigt viktigt. Men jag vet fortfarande inte vart jag ska gå... Tankarna har gått runt . Rosendahl eller Fyris... Uch jag vill inte ens tänka på det just nu. Har för mycket annat i huvudet. Lisa har lovat mig att vi ska kolla på det i morgon, då bestämmer jag mig nog,

Jag är väldigt sugen på ny design just nu, men vet inte rikigt hur jag ska ha det. Men det får jag ta i helgen, helgen som annars kommer bli en underbar Joel helg. Åh, jag längtar ...



Nu ska jag kila in i duchen, så vi ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0