svensk modeprinssesa

Jag säger som Lucy komenterade i mitt inlägg om Paris Hiltons klädstil. Tar stylisten ledigt en dag blir det inte snyggt. Det känns som att det är ganska vanligt kring amerikanska kändisar. Min fråga är då hur dom inte lyckas, hur dom misslyckas så hårt när dom har alla pengar i världen att klä sig i? Och hur lyckas vi svenskar? Jo, jag måste säga att jag har flera favoriter bland dom svenska kändisarna när det gäller stil och kläder. Och först på listan kommer självklart Elin Kling . Den tjejen ser alltid fantastisk ut var hon en fångas på bild.




Bara några gobitar ur hennes garderob. Läs hennes blogg, ( här ) den är verkligen läsvärd!

Kommentarer
Postat av: Frida

En favorit inom svenskarna. Så måste jag säga att det är du Agnes. Jag saknar dig.

2009-01-06 @ 17:33:47
Postat av: ellen

den sista bildden är sinnessjukt snygg.

2009-01-07 @ 12:35:47
URL: http://ellennb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0