to day

Dagen börjar med att Lisas väl igenkända sms singal fyllde rummet, ånger 3. Nu var det Calle BK som stod för minst ett sms och när det även började vibrera i mobil min vaknade jag upp bredvid en sovande Lisa. Nu var klockan bara runt halv1 0 och detta var inte tiden för oss att vakna med tanke på att klockan hunnit närma sig 3 innan vi sommande tidiagre. Två tötta kroppar och törstigt halsar tog sig till slut, efter sådärkanske 2 timmar, upp och in till köket där en frukost fickavnjutas tillsammans med en part-glad mamma. Tiden rann på och fylldes ofta menstuder utav bara smsade från båda sidor. Vi laga luch, våran speciel med marinrad kyckling, och sedan tog vi oss till Stenhagen. Lisa till Moa och jag hem till mig. Jag själv, somande direkt och tror tilloch med att jag haf haft feber under eftermiddagen. Det var anledingen til att min lördag varit sofftliggande med flera flitar. Som alltid på vintern lyckas jag dra på mig något sånt här. Men det är okej.

Läs Lisa blogg - www.lisaelander.blogg.se





vem föröker jag lura ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0