en trygghet

Jag älskar verkligen att träffa Stella. Det är som ett avbrått i vardagen, en stund utan stress och utan krav. Det är få personer som får mig att bli så lung som hon får mig. Hon förstår så otroligt bra, så där bra att man inte ens behöver föklara klart innan hon vet vad man vill höra. För hennes svar är alltid sådär rätta och pappande, och sanna. Det är precis en sån vän jag behöver och det är just så hon är. Alla borde ha en sån som Stella, världen skulle må bättre då. För mig är det positivt att hon nästan kan få mig att gråta när som hälst. För dom tårarna är alltid dom som ligger och väntar på att få gråtas och känslor som väntar på att få kännas, men som jag aldrig vågar ta i tu med ensam. En bästa vän.

Hon kan till och få mig att fika på Storken. Jag älskar Waynés, och jag fikar alltid där, men hon får mig att fika på Storken och det blir nog det nya stället för hon och mig. Man blir mer känslosam där. Jag fick smaka på hennes Franska chokladkaka och jag drak latte. Sen pratet bästa vänner imellan. Du hjälper mig. Tack.
Vi satt och myste ett bra tag innan Sofia kom förbi och vi tog oss lite senare ner till stan igen. Sen åkte jag hem, träffade Mickan på bussen, för träning. Snart åkter jag och dagens inköp kommer efter jag kommer hem.
Vi ses




Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG ÄLSKAR DIG

2009-01-26 @ 21:56:38
URL: http://stellalunas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0