VI ÄLSKAR UPPLAND JAVIST!

Jag har så sjukt mycket att berätta just nu, så mycket att jag inte vet vart jag ska börja eller ta vägen. Kan börja med att rätta mig själv genom att säga att jag har varit i LINKÖPING inte Lidköping som jag skrev i rubriken sist. Sen kan jag ta nästa grej;  VI VANN SM GLUD ! Ja, tro det eller ej men för först gånger i historien har Upplands tjejer f15 gått till final och dessutom vunnit den. Vi är allstå historia! Härligt Uppland !

I finalen mötte vi Gästrikland, vilet var ett mycket bra lag med spelare från lag som är bland dom bästa i Sverige. Resultatet blev 2-1, till oss, och det är det ända resultat som jag kommer skriva om eftersom det var det ända viktiga. Det gick bra för killarna med, men dom fick nöja sig med ett sliver efter förlust mot Stockholm Innebandyflrbund. Mycket bra jobbat killar och en otroligt bra genomförd match.

Som sagt, det finns så mycket att skriva om från helgen, bilder och videos som ska upp på bloggen. Men det kommer sen när det är uppladat från allas kameror.

Ska säga att det har varit en otrolig helg som verkilgen kommer vara ett minne som sitter kvar. Nu blir det nog nån nöjesnyhet, en duch och sen kanske, bara kanske jag skriver någon mer om helgen!




Men innan jag slutar, kan jag ladda upp en av våra upplandnings videos. Det är underbart att ha en Upplandtröja på sig kan jag säga ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0