friidrottare

om ni inte redan visste, ( för dom som inte läser min kära lisa elanders blogg ) har det hänt en rolig grej. genom våra fyspass, under ledning av en av upplands ledande friidrottstränare, har jag och lisa nu erbjudits en gratis plats i Ramnäs 4H friidrottsklubb. coolt va? jag har så sjukt länge velat springa på bana, ingen seriöst utan bara någon tävling då och då för variantonens skull. jag missar tyvärr den första tävlingen men ska springa på sthlm stadium i början augusti. jag ser framemot det sjukt mycket, och jag är stolt över dig lisa. otroligt.

Kommentarer
Postat av: lisae

Åh, gumman . Jag är stolt över dig också. Fast egentligen är jag nog mest stolt över oss, över oss två tillsammans. <3

2009-07-18 @ 20:55:27
URL: http://lisaelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0