nobody falls for a girl like me.

everybody falls for a girl like her.

Kommentarer
Postat av: Anonym

måste bara säga att tack vare dig har jag börjat tänka på min kropp....försöker undviika att läsa din blogg för jag mår bara sämre av det du skriver...men kan inte sluta.



snälla sluta gnälla och tycka synd om digsjälv...du är smal och fin och det vet du!!!!!!!



nu kanske det är jag som borde ut och jogga....ser ju fan förjävlig ut jämfört med dig...

2009-07-19 @ 01:17:13
Postat av: Anonym

Vet inte vem den som skrev innan är, men hon har rätt angående en sak i alla fall . du är faktiskt smal, förstår bara inte hur du inte kan se det. Och sjukt snygg också, jag menar det.. Jag har varit i samma situation och försökte gå ner hela tiden och det slutade med att jag förstörde min ämnesomsättning gick upp alldeles för många kilon som jag inte kan ta bort nu...... önskar att någon varnat mig innan allt började.



men jag vet hur det är.

2009-07-21 @ 19:43:44
Postat av: Anonym

"Glöm bort bekymmer,sorger och besvär" -Everybody fall for you! LE SÅ BLIR DU GARANTERAT ATTRAKTIV :)-- se det bästa i livet och var positiv..

2009-08-15 @ 10:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0