övärt.

fick en hel del gjort idag, ska bara beställa hudlotion till grekland. en timmes powewalk är jag väldigt nöjd med då mina ben har sagt nej hela dagen. träningsverk efter friidrottsträningen igår och jag känner mig lite svag. på lördag springer jag 800 m på DN galan på Sthlm stadium. jag är lite rädd faktiskt men i morgon ska pappa och jag ta oss till studan och springa in lite spikskor och jag ska förska få in lite känsla. ska nog funka.
eftersom jag ska shoppa i morgon får ni mina news från tidigare shopping då. lika bra att ta det i ett svep.

nu är det bara 25 timmar innan lisa kommer hem igen från en vecka sol och bad. snacka om att jag har saknat henne!


hjärtat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0