eftersom jag har en bandy-galen släkt

det är nog bara jag som inte vet vilka edsbyn möter i sm-finalen, det var nog bara jag som senast i förra veckan fick veta att finalen spelades denna helg och det är nog bara jag som inte har koll alls på bra spelare, framgångsrika tränare och bästa lagen när det gäller bandy. bara jag i min släkt.
denna släkt är nu här för helgen , såklart! ska verkligen bli hur mysigt som hälst och det betyder att jag alltid kommer ha folk i huset och det känns tryggt. i morgon ska dom kolla på finalen, själv står jag faktist över så intresset inte är det största. tar tillfället i akt och ska sätta mig ner med skolan ett tag.

jag inser nu hur mycket jag saknar min släkt eftersom vi spender så mycket tid isär. dom bor söder ut och det är inte ofta jag hittar tiden att slänga mig iväg ner till dom. jag sak bättra mig, verkligen. hälst skulle jag vilja att dom bodde här i uppsala så att dom kunde vara en del av ens liv, men det är ju som det är och jag är tacksam för varje tillfälle man får tillsammans med dom .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0