en helg

fredag efter massa mat med min mamma drog jag mig in till stan till filips storebrors lägenhet, som är hur mysig som hälst. där var det lite folk och det var trevligt umgänge hela kvällen. synda bara att visa inte kan behärska sig med alkoholen ... kvällen avstultades ial med kebebstekning till en massa hungrika magar ...

lördag till en början var det inte alls en bra dag. upp och städa hela husten stod först på schemat . men sen blev det trevligare. åkte till alliansen och tog i mot priser för vunna serier, kollade på ulagets semifinlan och umgicks med trevligt folk. innebandy nörd som man är liksom. sen var det hem och iväg till lisa. lite mat i magen hos käraste elanderfamiljen och sedan en låång bustur till sunnersta där några underbara tjejer från laget väntade med massa mys.

söndag upp hur tidigt som hälst kändes det som och iväg för att spela finalen i ungdomslutspelet. gick inge bra alls. stannade och kikde på lite matcher tills jag och gustav kände för att dra oss därifrån. han åkte hem och jag till fryishov där min syster var med på våga vara egen mässan ! efter det var den hem - mat - fixa - åka till allianshallen igen med rebecca för p93 finalen. träffade massa trevligt folk där med


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0