fyrishovs bubbelpool är sjukt skön ...

Känner mig rikigt duktig då jag ( med mina vänner julia moa och rebecca ) simmat 40 jävla längder, motsvarande 1000 m , idag på Fyrishov. 40 jäävla längder... Men det var otroligt skönt då träningen man får igen är bra för hela kroppen. Tror att det blir någon likande pretastion från våran sida i morgon med! + solning med mokke ?
Annars har min dag bestått av provskrivande, undersöknings-formulär skrivande ( jag dog ), uppsatsskrivande och en massa saknad efter lisa . Känns det inte som att det är dags att komma hem nu ? Har inte sätt dig sen i lördags och gör nu allting för att hålla våra vanliga dagliga rutiner igång. Som smothie drickadet ... Men ingenting är likadant utan dig ...

Kommentarer
Postat av: Anonym

börja med mer bilder på dig och vänner, outfit kanske? :)

2009-03-17 @ 20:52:36
Postat av: millypilly

undersöknings-formulär skrivande?

2009-03-18 @ 13:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0