måndag och allting börjar om

Kroppen var inte det minste pigg idag häller. Kunde inte ta min till skolan fören till andra lektionen. En sovmorgon som verkligen var behövd.. Kom hem sen igår och störtade direkt i säng ...
Men det var väldigt passande att dagen avslutades vid 11 då vi fick en massa lektioner iställda, det gillar vi. Jag och bvän/ j, theplant gick en lite stund på stan. Blev en bikikiöverdel och en väska. Allt från hm . Billigt !
Nu ska jag sätta min in i so pluggandet, prov i morgon ... Ush börjar trönta nu

Till er Hagunda, inställd träning i ikväll?

Kommentarer
Postat av: axa

ingen träning ikväll!!!

2009-03-16 @ 16:53:08
URL: http://alexandramargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0