jag har gett upp för länge sen

sen en tid tillbaka har jag varit trött, försökt att vara allt på samma gång
det är så mycket man kan göra och borde, och vill. och mitt i allt så ska man räcka till
sen en tid tillbaka har jag varit tom, försökt att hitta spår som leder rätt
ja det finns så mycket måste, att vara bra på det man kan. och mitt i allt så ska man vara san

sen en tid tillbaka har jag varit tyst, försökt att känna efter hur det känns
ja men gör som alla andra och försöker att bli van. men jag har trötnat på att vara lika dan.
sen en tid tillbaka har jag kännt mig svag, föröskt att vara någon till lags
ja man kämpar för en plats som passar både här och där, och snart har man glömmt vem man är.

sen en tid tillbaka har jag tänkt så här och insett att jag måste börja om
ja jag har kämpat för en plats som passar både här och där, men snart ska jag hitta den jag är

men allt som är bra med mig har jag jag förmågan att glömma bort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0