jag vågar inte

det var du som berättade för mig hur vacker jag i dina ögon var. hur speciell och betydelsefull jag var för dig. dig. allt du ville skydda mig mot, hur bra du ville att jag skulle må. hur bra jag fick dig att må. det var du som berättade hur lycklig du var vid min sida, hur lätt du skrattade med mig. hur mycket du saknade mig när vi var ifrån varandra. du sa att du älskade mig.
nästa dag sa du bara hej då. du bara försvann. som att ingenting betytt något.
förstår ni nu varför jag tvivlar på kärlek? att jag inte vågar falla längre, att jag inte vågar tro mer. att jag inte kan lite på den?
jag vågar inte. så otroligt rädd. ingenting är så mycket värt som att gå igenom det igen. jag vill inte bli sårad, inte bli sviken.


Kommentarer
Postat av: emmalundin

så tänkte jag också - att det inte fanns något hopp kvar. Men ser man på hur bra det blev ändå. jag är övertygad om att det kommer bli likadant för dig!

2009-05-20 @ 17:53:13
URL: http://emmalundins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0