långt för att vara jag just nu


en evighet mycket bättre än alla andra
ush, jag gillar inte min mentor. avslutningsfoto idag och han var skit sur. anledningen till det var nog att alla skolans niår stod och skrek på honom och undrade varför han inte informerade om avslutningsfotot förs samma dag. jag var faktist rikigt irriterad. men tyckte att va löste det helt okej( fixat på en timme i idrotthallens omklädningsrum ).
nu har rebecca rosa hår, måste färgas om .. jag svalde galtt att jag var brunett.
jag och millan träffade anton utanför hans skola, han garvade en aning när han såg oss.

mycket text för att vara jag , just nu .


Kommentarer
Postat av: rebecca

haha knall rosa också , aja det löser sig...nog.. :D<3

2009-05-04 @ 22:49:22
URL: http://rerikssons.blogg.se/
Postat av: nathalielund

agee mitt hår är också piinkie :o <3

2009-05-06 @ 07:33:05
URL: http://nathalielunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0