vi är vi och inte gjorda för varandra


hemma hos natta en kväll som var rolig, hur roligt kommer jag faktiskt ihåg.
det luktar hur gott som helst runt mig nu, sitter i stekoset från min syster panna. hon steker.
snart tar hon studenten, 5 juni. herrejävlar. tiden går fort!
jag gräver snart ner mig i plugg och vill bara leva igen. men i morgon blir jag hemma hela dagen och så ska jag plugga tusan. hur mycket som helst.

jag har gått i skolan idag. lyckades pricka in båda matte nationella och engelska muntliga. jag var nära på att få ont i halsen, feber, ont i magen eller någon sånt där innan. men jag gjorde det. läskigt. förklarade hur man plankar på bussen/tåget till stlm. PÅ ENGELSKA.


Kommentarer
Postat av: nathalie

tack så mycket själv hjärtat

2009-05-06 @ 07:31:10
URL: http://nathalielunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0