lets talk

ska fortsätta plugga snart. sen kanske jag duschar. får se. ville i alla fall bara titta in och skriva några ord nu när jag sitter här i min säng och lyssnar på coldplay. jag har kopplat bort bloggen för ett tag nu, har helt enkelt varit bäst så. det hade inte varit bra läsning för någon. pappa sa att jag måste släppa alla krav och sänka ribban som jag sätter upp för mig själv, han tror att det kommer knäka mig. som förut. 
men nu vet jag att alla felar och ingen är älskad av alla. det jag behöver nu är att kunna älska mig själv. jag vet vilken väg jag gick förut, varför inte göra det igen. för jag kan det och där är jag säker, vet vad jag gör och vet hur det känns. allting för trygghet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0