tankar


jag ska ta tag i massor med geografi snart. måste bara ventilera lite först, andas ut lite känslor. för mina lungor har svårt att hålla andan nu.
jag hat varit två idag. en insida och en utsida. från tjejen som dansat i matkön till sin egen sång till hon som fyller upp tomrummet på tallriken med morötter. jag tror att jag är stark och målmedveten. jag tror andra skulle säga svag och hjärntvättad. lättpåverkad och kluven.
ska inte spela någon men står inte ut med den jag är. hon den lilla som ska visa sig stor. jag vill krympa ihop och bara andas i min takt. gillar inte farten i gymnasiet. hinner inte bara vara, hinner inte stå still längre. måste hela tiden framåt. jag undrar hur länge jag hinner med. hinner med utan vilja, hänger med ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0