utmanad av lisa

Nuvarande besatthet? lycka, musik och mina närmaste
Vad har du på dig nu? mjukis
Tar du tupplurar? händer ibland ganska för ofta ...
Vem kramade du sist? stells
Vilka är de finaste orden du vet? "du är vacker"
Vad blir det till middag? något uppvärmt antar jag
Vad var det sista du köpte? busskort
Vad lyssnar du på just nu? bara lars just nu
Favoritväder? sol sol sol
Vad är din bästa egenskap? sånna här frågor är svåra. kanske att jag inte ger upp i första taget
Vart vill du resa just nu? USA skulle inte vara helt fel
Nämn några saker du inte kan vara utan? vänner och familj
Vad skulle du vilja ha i dina händer just nu? någon annans
Om du förvandlades till en känd person av motsatt kön, vem skulle det vara? brad pitt
Om du kunde åka varsomhelst i världen i en timme var skulle du åka? till en lång kritvit strand med blått vatten ..
Vem skulle du vilja fastna i en hiss med? skulle vara helt okej med dom flesta
Favoritlukt? lukten av cigg skapar många minnen
Skriver du dagbok? om detta räknas som dagbok, så ja.

Jag utmanar: Lucy, elinne och mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0