00:18

går förbi spegeln. vet att jag stannar för ofta. drar in, håller andan. låtsas. vet att jag vill gå ner några kilo, äter som en tok för att inte göra det. låtsas som att jag inte vill, som att jag inte hör rösten. tänker att jag ändå kommer hamna där i höst. bland all ångest. vill gömma mig för mörkret. jag är rädd för hösten. väljer mellan pegnar och välmåände. vet inte vad jag ska välja, vet ingenting. lever på honon nu. jag lever på han glädje och hans lycka. vet att jag kan älska mig själv, så länge han hittar någon älskvärt i mig. han är haft mig gråtande hos sig den här sommaren. blödande. i hans famn i timmar för att försöka läka. så trasigt, samtidigt så lycklig. så mycket ånger. önskar jag kunde vara den bästa han hade. den bästa i världen. den bästa han någonsin haft, den bästa han någonsin kommer att ha. han säger det. jag kommer aldrig kunna tro det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0