fredag-lördag-söndag


jag har haft en fin helg som avslutning på lovet. fredagen spenderades men stjärnan och mådde som vanligt som en gud i sällskapet. lördag började hos lisa och födelsedag fika med massor av härliga människor. blev en aning mycket tårta innan jag begav mig till stjärnan på middag och senare hem till rebecca där mina underbara tjejer höll hus. det lektes lekar, skrattades och det blev en anningen för mång drinkar för vissa innan jag, lisa och linnea drog oss in till stan. där blev det donkenhäng med en hel hop killar i väntan på bussen. hem till lisa och bums i säng. klockan ringde 08.00 och match mot hammarby stod på schemat. vi gjorde en riktigt bra match och plockade 3 pinnar! riktigt riktigt skönt. helgen har avslutats med ett biobesök med stjärnan. vi kollade på instängda 2 och den var ruskigt äcklig. i morgon är det lovet sista dag och då ska jag ta tag i massor med plugg. nu blir det te och mys framför någon film. puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

men vem är stjärnan då??

2010-01-11 @ 01:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0