torsdag

försöker hitta någon jävla motivation till att plugga idag men det går fan trögt. vill liksom inte. har rensat ut garderoben från ingenstans. får ändå inte plats så det var ju nästan skti samma. men men, snart är det träningen ocg efter det åker jag äntligen till älskling och sover där några nätter, de behövs kan jag säga. har aldrig kännt mig så ensam om kvällarna som jag har gjort denhär veckan. har verkligen sakat honom närar mig, honom, min lilla älskling.
besökte tingsrätten idag och det var, nu när jag har tänkt efter, ganska sjukt. målsägande nekde, trots att två tjejer vittnade om att dom sett hennes sambo slå henne, dra henne i håret och skrika åt henne, att sambon någonsin hade misshandlat henne. trodde sverige hjälpte kvinnor som utsattes för våld i sitt förhållande? men den hjälpen verkar inte finnas då det är få som vågar gå till polis och ta upp fallet i rättgång. tycker inte att det borde vara så, kom igen nu sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0