honom

idag har jag burit rumt på den där klumpen i magen igen. som att någon tryckt ner all den stess och ångest jag kännt i hela mitt liv ner i halsen på mig. jag blir aldrig lung. lämnas aldrig opåverkad. jag älskar mer än jag någonsin har gjort tidigare just nu, i över 1 år har mitt hjärta slagit snabbare bara vid tanken utav av en viss person. världens abslout finaste person. det skrämmer mig så in i helvete, att det inte finns något underbarare än att få vakna bredvid honom. för tänk om han en dag inte längre finns där. om jag hade slängt bort honom. hur funkar jag då? skulle jag kunna klara av att andas när jag alltid haft honom till att hålla upp mina lungor. jag tror inte det.
vem är du själv när du inser att du inte längre tycker om alla dom där stunderna när du fick komma bort och vara ifred längre? dom stunderna som du älskade, som du längtade till. har man låtit sig blivit uppäten av alla känslor, utav fjärillarna i magen, och inte längre är sig själv? alla dom nätter mitt hjärta har värkt utav saknad trots att jag vet att han skulle svara direkt om jag ringde upp honom. ändå finns det ingenting som gör att det inte gör ont, forutom hans närhet. han är mitt botemedel och ska jag vara ärlig längtar jag alltid tills nästa gång jag får vara nära honom. jämt och ständigt. och det skrämmer mig, lika mycket som det andra skrämmer mig. för jag är ingenting, ingenting utan hans djupa andetag kitlandes mot min nake.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0